Jdi na obsah Jdi na menu
 


Odvětví průmyslu network marketingu a MLM ve světě.

Pokud jste zákazník se slevou nebo distributor či konečný klient jste součástí průmyslového odvětví MLM.

Současná situace ve světě:

Nejpopulárnější je MLM v Japonsku, které dosáhlo obrat přes 41 milarlů USD ročně, druhé je USA s obraty kolem 40 miliard USD ročně. Následují Francie, Německo, Brazílie, Mexiko, Itále, Čína, Jižní  Korea a Anglie s ročními obraty od 6 miliard USD do 2 miliard USD. 

Historie 
Forma přímého prodeje existuje co je lidsto lidstvem, ale již od starého Babylónu zaznamenáváme první fakta.V Americe započal přímý prodej svou tradici v minulém století a podle Encyklopedie Britanica jsou první počátky MLM spojeny s firmou North American (1768). Opravdový rozvoj začal v roku 1979.

Střední Evropa a MLM?

Velmi populární je MLM v Polsku, na Slovensku a v České republice, nevíce však v Německu, Rakousku a Maďarsku.

Náš soused Polsko 

Obrazek

Propagátor MLM v Polsku, Dr Robert Gwiazdowski, ŠÉF Komisji Podatkowej Centrum im. Adama Smitha, VĚDECKÝ PRACOVNÍK Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Je to známá a respektovaná osobnost a často je hostem v polské televizi TP1.


Česká republika

V České republice je síťový marketing velmi účinný ve zdravotnickém a drogistickém zboží. Pokud se zamyslíte nad způsobem distribuce a prodeje jakékoliv služby či produktu, zjistíte, že mezi prvotním poskytovatelem (nebo výrobcem) a konečným zákazníkem je značné množství dalších zprostředkovatelů, velkoobchodů, maloobchodů, reklamních agentur, dopravních společností a dalších firem, které se na tomto procesu podílejí. Každá z těchto společností zde proniká za účelem zisku. V konečné ceně produktu musí být tedy tyto náklady zohledněny.

Budoucnost síťového marketingu vypadá skvěle. Nové trendy a nastávající ekonomické změny budou do tohoto byznysu přitahovat stále víc lidí. Proč?

 

 Je to totiž možnost jak si zajistit další příjem!

 

Po registraci u mateřské firmy jste odměňováni procenty z vlastního obratu i z obratu dalších koncesionářů/ spotřebitelů, které jste doporučili. Na rozdíl od přímého prodeje si vytváříte pasivní (reziduální) příjem. Výhodou této činnosti bývá že ji můžete provozovat i při zaměstnání a nejsou potřeba velké investice ani zaměstnanci. Nemůžete nic ztratit, můžete hodně zbohatnout. Rozhodně se ale nejedná o bezpracný výdělek, ale tempo čas pro tuto činnost si můžete určit sami!

  •  Lidé chtějí více volnosti. Už dávno minula doba, kdy lidé nastupovali do zaměstnání ve věku 18 let a zůstali v něm celý život… a dělali, co jim bylo řečeno, aby o zaměstnání nepřišli. Dnes lidé chtějí větší volnost, aby mohli žít podle svých představ. Tento systém nabízí mnohem větší kontrolu nad svým životem a větší volnost. Cena vstupu do solidních firem společnosti, která se zabývá síťovým prodejem-marketingem je poměrně nízká, mnohdy i nulová.

  • Lidé chtějí být bohatší (nebo mít alespoň další příjem peněz) V minulosti platilo, že čím déle pracujete a čím jste starší, tím více vyděláváte. Vydělávali jste stále víc, protože vám byl pravidelně zvyšován plat. Lidé počítali s tím, že na konci života půjdou do důchodu a v něm budou mít nižší příjem. Jinými slovy, věděli jste, že budete celý život tvrdě pracovat a nakonec půjdete do důchodu chudí?

  • Víc lidí chce ovlivnit svou budoucnost . Jak se přibližuje rok 2010, mnoho lidí si začíná uvědomovat, že průmyslový věk skončil a zákony světa se navždy změnily. Zákony světa se mění od roku 1989, kdy padla železná opona a rozšířil se Internet. Mnoho historiků tvrdí, že v té době skončil průmyslový věk a nastal věk informační. V průmyslovém věku lidé celý život tvrdě pracovali, a když odešli do důchodu, postaral se o ně stát nebo jejich podnik. V informačním věku se o sebe musíme postarat sami. A lidé to vědí!

Rizika síťového marketingu


Vaše riziko bude daleko nižší než v klasickém podnikání. Vaše začátečnické chyby se mohou projevit pouze ve výši vašich příjmů. Nehrozí vám ztráta velkých investic, způsobená špatným rozeznáním či využitím obchodní příležitosti, které bývá příčinou krachu většiny začínajících podnikatelů. Tuto starost totiž na sebe bere zkušený management společnosti.

Kdo má chuť pracovat a učit totéž ostatní, má šanci si vybudovat pravidelný měsíční příjem!

Kdo dnes ví, co bude za 20 let? Budeme mít nějaký důchod? A jaký? A hlavně - budeme čilí a zdraví jako dnes, abychom si mohli v tom lepším případně ještě někde přivydělat?  

Mnozí dospěli k názoru, že je čas postarat se o sebe. Proto využijte tento způsob - síťový marketing/prodej - touto činností je možné se zabývat již nyní i při svém stálém zaměstnání, stojí to akorát čas, který si ale určujete sami.
 

Vybrali jsme si firmu, která má ,,rychloobrátkové" zboží, které se nám osvědčilo ( několik let jsme byli jen spotřebitelem), nyní velmi výhodně nakupujeme a spotřebováváme výrobky ve své domácnosti.
 

A protože jsme s výrobky i se zvyšujíím finančním ohodnocení spokojeni- nabízíme stejnou šanci i Vám!